قانون و مقررات

نحوه خرید و پرداخت

با استفاده از درگاه بانکی می‌توانید در هنگام ثبت سفارش، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.  
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
 
راهنمای سفارش آنلاین
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:
- شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
- رمز دوم کارت (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
cvv2 -یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد .
- تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)
 
شما میتوانید به صورت حضوری از دفتر مرکزی خرید خود را انجام دهید و در محل، به صورت نقدی یا از طریق کارت عابر بانک پرداخت کنید.
 

شرایط کلی ارسال

- ارسال سفارش توسط پست ویژه شامل هزینه است و مبلغ آن در زمان ثبت سفارش بر اساس تعرفه‌های اعلام شده توسط شرکت پست جمهوری اسلامی محاسبه و در سبد خرید و فاکتور نهایی لحاظ می‌گردد.- ارسال سفارش توسط پیک شامل هزینه است و مبلغ آن براساس تعرفه‌های اسنپ پیک در زمان تحویل کالا توسط پیک جداگانه دریافت خواهد شد.

- رهگیری سفارش از طریق لینک ارسال شده در پیامک (هنگام ثبت سفارش) و مراجعه مستقیم به بخش پیگیری سفارش در وب سایت شرکت امکان پذیر است. لازم به ذکر است شرکت در هر مرحله از سفارش با ارسال پیامک، روند پردازش و ارسال سفارش را اطلاع رسانی خواهد کرد.

- در صورت خرید کالاهای ناهمسان، سفارش در دو یا چند بسته‌ی مجزا با تاریخ‌های ارسال متفاوت ارسال خواهد شد که در طی فرآیند ثبت سفارش به مشتری اعلام خواهد شد.

سفارش ها مطابق با الگوی زیر ارسال و تحویل داده خواهند شد:

روش های ارسال در شهر تهران

پیک موتوری : تحویل کالا در تاریخ اعلامی توسط وب‌سایت و در بازه زمانی پیش از 15 عصر صورت می‌پذیرد.
برای استفاده از این سرویس نیازمند هماهنگی تلفنی با بخش پیگیری سفارش از طریق شماره تلفن 44059537 021 می‌باشد.
پست پیشتاز: ارسال در تاریخ اعلامی توسط وب سایت
این تاریخ با توجه به حجم سفارشات ثبت شده در وب‌سایت ، می‌تواند متغیر باشد. تحویل کالا در بازه زمانی ساعت 8 صبح تا 15 عصر روز پس از ارسال سفارش صورت می‌پذیرد.
پست سفارشی: ارسال در تاریخ اعلامی توسط وب سایت
این تاریخ با توجه به حجم سفارشات ثبت شده، می‌تواند متغیر باشد. تحویل کالا، 1 تا 2 روز کاری پس از تاریخ ارسال سفارش در بازه زمانی ساعت 8 صبح تا 15 عصر صورت می‌پذیرد.

روش های ارسال به مراکز استان ها و سایر شهرهای تهران

پست تیپاکس: ارسال در روز انتخاب شده در هنگام ثبت سفارش
سفارش ها در روزی که هنگام ثبت سفارش انتخاب شده ارسال می‌گردد و دو روز کاری بعد در ساعات 10 صبح تا 18 عصر تحویل داده خواهد شد.
پست سفارشی: ارسال در روز انتخاب شده در هنگام ثبت سفارش
سفارش ها در روزی که هنگام ثبت سفارش انتخاب شده ارسال می‌گردد و سه روز کاری بعد در ساعات 10 صبح تا 18 عصر تحویل داده خواهد شد.

روش های ارسال به سایر شهرها و روستاهای کشور

پست پیشتاز: ارسال در روز انتخاب شده در هنگام ثبت سفارش
سفارش ها در روزی که هنگام ثبت سفارش انتخاب شده ارسال می‌گردد و 2 تا 3 روز کاری بعد تحویل داده خواهد شد.
پست سفارشی: ارسال در روز انتخاب شده در هنگام ثبت سفارش
سفارش ها در روزی که هنگام ثبت سفارش انتخاب شده ارسال می‌گردد و 4 تا 5 روز کاری بعد در ساعات 8 صبح تا 15 عصر تحویل داده خواهد شد.

شرایط و ضوابط بازگرداندن کالا

ارتن یا جعبه اصلی خود به یوآل تِک بازگردانده شود.

- توجه فرمایید که برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن


اگر کالای خریداری شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به مرکز خدمات یوآل تِک اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود زیرا  استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به یوآل تِک بازگردانده شود.

- توجه فرمایید که برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

- استفاده نادرست مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) شامل این سرویس نمی‌شود. 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد

- ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

  توجه نمایید که عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد.

- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تلفن به بخش فروش آنلاین – خدمات پس از فروش شرکت یوآل تِک اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا یا بدون نیاز به باز کردن بسته بندی، قابل مشاهده باشد، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. 

اگر در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد

- آسیب‏‏ دیدگی باید باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تلفن به بخش فروش آنلاین – خدمات پس از فروش شرکت یوآل تِک اطلاع داده شود.

- با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و یوآل تِک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

-  برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش امکان پذیر می باشد.

- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز‏، می تواند نسبت به مرجوع نمودن آن اقدام نماید.  توجه نمایید که انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.  هر دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

- بازگرداندن همه ملزومات و اقلام همراه کالا الزامی می باشد و چنانچه کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

 هفت رو ضمانت بازگشت کالا

رویه بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از الویت‏‌های شرکت یوآل تِک می باشد. در این راستا، این شرکت می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار خریدار، به دست مشتری برسد. با این وجود ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مشکلاتی روبرو شوند. درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است کالاهایی که فقط گارانتی سلامت و اصالت فیزیکی کالا دارند شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا می‌شوند.

نحوه محاسبه هزینه ارسال کالا

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش برسد، هزینه‌های ارسال به عهده شرکت یوآل تِک می باشد.

- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت یوآل تِک ارسال گردد. همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس Info@ualltech.com ایمیل شود.

- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

 روند رسیدگی به درخواست مشتری پس از پس از دریافت کالا

- کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت یوآل تِک ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. پس از بررسی موارد مطرح شده، در صورت تایید ایراد کالا وجه به حساب شما مرجوع می شود و در صورت عدم تایید ، کالا به شما بازگردانده میشود.

- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل کارشناسی و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و شرکت در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا - درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

- توجه فرمایید که کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت یوآل تِک می باشند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تایید ایراد کالا ، به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد. پس از تایید ایراد کالا ، تلاش می‌شود مرجوع وجه طی 48 ساعت کاری صورت پذیرد با این حال امکان تاخیر تا 72 ساعت نیز وجود دارد.

- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت یوآل تِک است.

تضمین اصالت کالا و گارانتی اصلی


یوآل تِک؛ فقط کالای اصلی

یوآل تِک اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند و از آنجا که برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالاها دارای هولوگرام و برچسب معتبر بوده و از مجاری قانونی وارد کشور شده است. از این رو یوآل تِک اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت را تضمین می‌کند.


یوآل تِک؛ فقط گارانتی اصلی

شرکت هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می کنند و اسامی آنها در سایت این وزارتخانه ذکر شده، باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکت ها، گارانتی معتبر محسوب می شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت یوآل تِک توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 7 روز ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم افزاری و سخت افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط است و یوآل تِک هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.